«سارا حاتمی» بازیگر سریال «زخم کاری» در جمع داوران جشنواره «آسمون» شاهد احمدلو «راننده شخصی» را می‌سازد استقبال کم‌نظیر از اولین کنسرت عرفان طهماسبی | بلیت‌هایی که در کمتر از ۱۵ دقیقه تمام شد!  افتتاحیه نمایشگاه کالا و لوازم خانگی برای اهالی فرهنگ و هنر مشهد (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) چهره جدید «آزیتا لاچینی» بازیگر سریال پدرسالار، در ۸۵سالگی پخش زنده دعای عرفه از شبکه‌های تلویزیونی + جزئیات سند ملی موسیقی جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) انیمیشن ایرانی برنده جشنواره ترایبکا شد بازگشت «ویل اسمیت» به تلویزیون با سریالی علمی تخیلی رمان «تنهایی دوشیزه» منتشر شد  حمید جبلی و هوتن شکیبا در میان داوران جشنواره «با انرژی» درگیری خشونت‌آمیز فرزندان «آلن دلون» در خانه پدری نقش آفرینی «امیلی بلانت» در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ «ماجرای سال آخر» در راه بمبئی مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) جلدِ سَخت | درباره جلد‌های هزارساله که حافظ کتاب‌ها هستند ۸  گفتار از شاعر بریتانیا درباره حکیم توس
سرخط خبرها

۴۰۰ نوجوان در مسجد دانشگاه فردوسی مشهد معتکف شدند

  • کد خبر: ۱۵۹۸۴۱
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
۴۰۰ نوجوان در مسجد دانشگاه فردوسی مشهد معتکف شدند
به همت مجموعه فرهنگی تربیتی سابقون، ۴۰۰ نوجوان در مسجد الزهرا (س) دانشگاه فردوسی مشهد معتکف شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، مسجد الزهرا (س) دانشگاه فردوسی مشهد، در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان، میزبان ۴۰۰ نفر از دانش آموزان نقاط مختلف مشهد است که همت کرده اند تا در مراسم اعتکاف دهه پایانی ماه مبارک رمضان شرکت کنند.
اما متولی و مجری این برنامه، مجموعه فرهنگی تربیتی «سابقون» است که فعالیت‌های آن، ذیل برنامه‌های مدارس علمیه حضرت مهدی (عج) شکل گرفته است. فعالیت این مجموعه از سال ۹۳ آغاز شده است و علاوه بر فعالیت‌های مختلف تربیتی، اردویی، ورزشی و فرهنگی، در سال‌های اخیر، برگزاری مراسم اعتکاف برای نوجوانان و علی الخصوص دانش آموزان نیز در آن شکل گرفته است.

به گفته حجت الاسلام «محسن صادقی» مسئول مجموعه فرهنگی تربیتی سابقون، مراسم اعتکاف ماه رمضان امسال، هفتمین مراسم اعتکافی است که توسط این مجموعه برگزار می‌شود. در هفتمین مراسم اعتکاف این مجموعه حدود ۴۰۰ نوجوان حضور پیدا کرده اند که پس از انتشار فراخوان برگزاری این اعتکاف در سطح مدارس مشهد، برای حضور در این مراسم اعلام آمادگی کرده اند. در این برنامه و با توجه به رده سنی شرکت کنندگان، تلاش شده است فعالیت‌های فرنگی متناسب با این رده سنی برگزار شود و علاوه بر آن، شور و نشاط در جمع این نوجوانان وجود داشته باشد.

اساتیدی از جمله حجج اسلام نظافت، روحبخش، راجی، حسین زاده، داودی نژاد، و نیز افردی از جمله حاج حسین یکتا، سردار احمدیان و عظیم ابراهیم پور در مدت برگزاری اعتکاف در بین این دانش آموزان حضور پیدا می‌کنند و علاوه بر این، تعدادی از طلاب مدارس علمیه حضرت مهدی (عج) نیز به به عنوان مربی در جمع معتکفین حضور داشته اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->